Predavanje Jill H. Casid "Doing Things with Being Undone in the Necrocene [Kako napraviti kaj z razveljavljanjem v Nekrocenu]"
Na ZRC SAZU YouTube kanalu je objavljen posnetek predavanja Jill H. Casid Doing Things with Being Undone in the Necrocene [Kako napraviti kaj z razveljavljanjem v Nekrocenu] z dne 15.5.2023.
***
Predavanje in delavnica: Nekrocen, javna spolnost in avtonomija
15. maj 2023 ob 15:30 do 17. maj 2023 ob 13:00
Izhajajoč iz svojega knjižnega projekta Necrolandscaping, Casid ponudi estetsko taktiko pokrajine v deformativu, v katerem so spremenljive, nenavadno odporne moči negativnega pridobljene kot ključni viri za etiko Nekrocena. Kar Casid imenuje »skrb za smrt«, nadgrajuje prakso transverzalne ranljivosti in razširja razmišljanje v knjigi s pomočjo eksperimentalne umetniške prakse v umetnosti umiranja, ki seže onkraj meja tega, kar pojmujemo kot smrt, vredno žalovanja, da bi si lahko zamislile_i in ustvarile_i drugačne prizore skrbi znotraj Nekrocena. Jill H. Casid je teoretik_čarka, zgodovinar_ka in dejavni_a umetnik_ca, profesor_ica vizualnih študij na Oddelku za umetnostno zgodovino ter Oddelku za ženske študije in študije spolov na Univerzi Wisconsin-Madison. Trenutno zaključuje knjigo Necrolandscaping, prvi del projekta dveh knjig, naslovljenega Form at the Edges of Life.
Casid je avtor_ica knjige Sowing Empire: Landscape and Colonization (Minnesota, 2005), Scenes of Projection: Recasting the Enlightenment Subject (Minnesota, 2015), ki je pravkar izšla v španskem prevodu pri založbi Metales Pesados Press, in sourednik_ca dela Art History in the Wake of the Global Turn (Yale, 2014). Nedavno je objavil_a članke v Texte zur Kunst, Art in America, Photography and Culture, L.A. Review of Books, Women and Performance, TDR in Journal of Visual Culture. Umetniška dela Jill H. Casid so bila predstavljena na nacionalni in mednarodni ravni, med drugim v galeriji Ford Foundation Gallery in documenta fifteen. Njegova_na knjiga umetnika Kissing on Main Street se nahaja v zbirki Leslie Lohman Museum of Art.
V organizaciji Filozofskega inštituta, ZRC SAZU in Roza_ZRC+.